آشنایی با ماشین ظرفشویی توکار بوش مدل SMI88TS06D (بخش اول)
نوشته شده توسط : والریا

این ظرفشویی 3 سبد یا طبقه دارد که می توان ظروف بزرگ و قابلمه ها را در طبقه پایین و لیوان ها را در طبقه بالایی قرار داد. در بالاترین طبقه که باریک هم هست فضای کافی برای قرارگیری قاشق و چنگال ها در نظر گرفته شده است. صدای دستگاه 42 دسی بل است و اصلا آزاردهنده نخواهد بود. برنامه های متنوع شست و شو به کمک کاربر آمده تا بهترین انتخاب را برای ظروف مختلف داشته باشد. در این مدل برای صرفه جویی در انرژی هنگام خشک کردن، از سیستم زئولیت بوش کمک گرفته شده است. موتور BLCD برای پمپ تخلیه و گرما باعث افزایش راندمان دستگاه شده است و همراهی آن با سیستم Active Water: سیستم صرفه جویی مصرف آب باعث کارکرد بهینه دستگاه می شود. سیستم تأخیر در شروع برنامه از 1 تا 24 ساعت امکان زمانبندی شروع را هم در این مدل ایجاد می کند. بوش تولید و عرضه کننده لوازم خانگی با کیفیت بالا است و در تمام جهان شناخته شده است. لوازم توکار این شرکت سال‌هاست در خانه های مردم سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد و رضایت آنها را تامین می سازد. در ادامه این نقد و بررسی تلاش می‌شود تا بتوان ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهم و اساسی این محصول به شکلی مناسب توضیح داده شوند تا بتوان دید بهتری نسبت به آن پیدا کرد.

طراحی و ساخت

بوش این ماشین ظرفشویی خود را به شکل یک دستگاه توکار تولید کرده است. دستگاه‌های توکار نیاز به فضای مشخصی در کابینت‌ها دارند و به دیوار مماس می‌شوند. برای بیشتر این سبک ماشین‌ها حدود اندازه‌ی استانداردی رعایت می‌شود و کابینت‌سازها نیز با توجه به همین موضوع فضای خالی مشخصی را برای آن‌ها خالی می‌گذارند. البته همواره بهتر است تا برای داشتن اطمینان بیشتر از قرارگیری صحیح این دستگاه در داخل فضای خالی کابینت، ابعاد آن را به خوبی بررسی کرد.

تکنولوژی Active Water

بوش با استفاده از تکنولوژی Active Water در این دستگاه سعی کرده تا عملکردی حداکثری برای آن تهیه کند که در عین حال به حفظ  محیط ‍‌زیست هم کمک کند. این تکنولوژی که شامل توزیع آب هدفمند، تکنولوژی فیلتر بهبود یافته، گرم شدن و قدرت بیشتری برای چرخش آب بوده، کمک می‌کند تا ماشین ظرفشویی با مصرف مناسب انرژی، نتیجه خوبی به همراه داشته باشد.




:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی , ,
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی توکار بوش , ماشین ظرفشویی توکار بوش مدل SMI88TS06D , قیمت ماشین ظرفشویی توکار , ابعاد ماشین ظرفشویی توکار بوش , ماشین ظرفشویی توکار 13 نفره بوش ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: